کد خبر: ۱۲۵۳۲

سفر مدیر عامل بنیاد هدایت کشور به استان اردبیل 

مدیرعامل بنیاد هدایت کشور در ادامه سفرهای استانی خود، در سفری دو روزه به استان اردبیل از نزدیک فعالیت های امامان محله اردبیل را مورد بررسی قرار داد.
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدناصر میر محمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت کشور به همراه حجت الاسلام یاسین حسن زاده راهیار منطقه‌ای شمالغرب و علیرضا انصاری دستیار مدیر عامل بنیاد هدایت کشور در سفری دو روزه به استان اردبیل از نزدیک در جریان فعالیت‌های امامان محله و نحوه اجرای عملیات‌های فرهنگی در این استان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان در این سفر استانی، با حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دیدار و از فعالیت‌های شایسته و موثر این اداره کل تقدیر کرد.

جلسه هم اندیشی با مدیر کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان اردبیل، بازدید از نمایشگاه ایام فاطمیه "قلب الرسول"، سخنرانی در جمع خانواده طلاب و روحانیون در محل نمایشگاه و نشست "غزه بی مادر نیست"، دیدار و تشکیل جلسه با استاندار و معاونین استاندار، شهردار و مبلغین و نشست هم اندیشی با بانوان فعال فرهنگی از برنامه‌های سفر دو روزه مدیر عامل بنیاد هدایت کشور به استان اردبیل است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار